page shape 1 page shape 2 page shape 3

Ajankohtaista aikakausmedioista

Tästä osiosta löydät kaikki uusimmat artikkelimme. Kerromme aikakausmedia-alan ajankohtaisista tapahtumista, tutkimuksista ja osaajista. Tilaa ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi: www.aikakausmedia.fi/uutiskirje

Tiedote: Tässä ovat Editkilpailun 2023 voittajaehdokkaat! Tiedote: Yleisö saa valita jälleen vuoden parhaan aikakauslehtikannen – tässä ovat finalistit Tiedote: Editkilpailussa 2023 palkitaan aikakausmedia-alan parhaat tekijät ja toteutukset – tuomaristossa 44 alansa huippua! Ilmoittautuminen Editkilpailuun on nyt auki – Vuoden digi -sarja on vuoden 2023 uutuus KMT 2023: Joka kolmas aikakauslehti kasvoi printissä – suurimmille nousijoille kymmeniätuhansia uusia lukijoita Editkilpailussa palkittiin parhaat aikakausmediat ja mainokset – uudistuneelle Eevalle tuplavoitto Aikakauslehtiviikko avaa jälleen lähes sata digilehteä maksutta kaikkien luettavaksi Tässä ovat Editkilpailun shortlistat! Äänestys vuoden 2022 parhaasta aikakauslehtikannesta on nyt käynnissä! Medialautanen oikoo virheellisiä käsityksiä ruuasta ja hyvinvoinnista Tutkimus: Asiakasmedia on lukijoilleen tärkeä etu – lehti on imagotekijä, joka lujittaa asiakassuhdetta Tässä ovat Editkilpailun 2022 tuomaristot! Aikakausmedia-alan tärkeimmät palkinnot jaetaan taas – ilmoittautuminen uudistuneeseen Editkilpailuun on nyt auki Kansallinen Mediatutkimus: Aikakauslehdet tavoittavat 3,9 miljoonaa suomalaista – tässä ovat luetuimmat lehdet Lue luotettavasta lehdestä – Medialukudiplomi ohjaa vastuullisen journalismin pariin Anne Mantila on Aikakausmedia ry:n hallituksen uusi puheenjohtaja Yli 100 aikakauslehteä ja yli 130 kirjastoa lisäävät ensi viikolla lukuintoa Editkilpailun 2021 markkinoinnillisissa sarjoissa palkittiin HelsinkiMissio, Löfbergs ja Kesko Editkilpailun 2021 voittajat toimituksellisissa sarjoissa: ”Asunnottomuus Helsingissä” on vuoden 2021 kuvareportaasi aikakausmediassa Päätoimittajat: aikakausmedioiden tehtävä on tarjota tietoa Ukrainan sodasta eri näkökulmista Järjestöt vetoavat lukemisen verotuksen alentamiseksi Editkilpailun Vuoden aikakauslehtimainos - ja Vuoden aikakausmediakampanja -sarjojen ehdokkaat 2021 Editkilpailun 2021 toimituksellisten sarjojen voittajaehdokkaat Medialiitto ja Journalistiliitto: Lehtitilausten puhelinmyynnin vaikeuttaminen uhkaa journalismia Yleisöäänestys vuoden 2021 aikakauslehtikannesta käynnistyi Uusia aikakauslehtinimikkeitä 31 vuonna 2021 Medialiitto: Lehtien ja kirjojen nollaverokanta tulee mahdolliseksi myös Suomessa Kaisa Ala-Laurila on Aikakausmedia ry:n hallituksen uusi puheenjohtaja KMT: Suomalainen lukee keskimäärin viittä eri aikakauslehteä Kaveritaidot kuuluvat mediakasvatukseen – ”Tämänkaltaiselle materiaalille on suuri tarve” Media-ala ja graafinen teollisuus tavoittelevat hiilineutraaliutta vuoteen 2030 mennessä Tutkimus: Aikakauslehtihetkessä rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta Tutkimus: Korona-aika lisäsi ammatti- ja järjestölehtien lukemista Aikakauslehtiviikko tavoitti yli 100 000 lukijaa Aikakauslehtiviikko lähestyy – yli 100 digilehteä avautuu kaikille Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajat K-Raudan ”Repäise” on Vuoden aikakauslehtimainos ja Vuoden aikakausmediakampanja Editkilpailun markkinoinnillisten sarjojen shortlistat on julkaistu Ehdokkaat Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajiksi Naistenlehdillä suurimmat someyleisöt Suomalaisten vahva enemmistö lukee sanomalehtiä päivittäin ja aikakauslehtiä kuukausittain Mihin sinä tarvitset journalismia? Uusi mediakasvatusmateriaali haastaa aikuiset pohtimaan suhdettaan mediaan Koneet käyntiin! Uusi mediakasvatusmateriaali varhaiskasvatukseen ja alakouluun Traficom: Tiedotusvälineiden koronatuki journalistisen sisällön edistämiseen on nyt haettavana KMT: Suomalaisista aikakausmedioista 57 tavoittaa yli 100 000 lukijaa printissä Aikakausmedia on nyt virallisesti Aikakausmedia ry Medialiitto: Median koronatuki jäi pieneksi – selkeät kriteerit tarpeen Journalistiliitto ja Medialiitto yhtä mieltä: Palkkatuki paras tapa turvata kriisiajan tiedonvälitys

Selaa artikkeleita aiheittain

Tiedote: Tässä ovat Editkilpailun 2023 voittajaehdokkaat!

Tässä ovat Editkilpailun shortlistat!

Äänestys vuoden 2022 parhaasta aikakauslehtikannesta on nyt käynnissä!

Medialautanen oikoo virheellisiä käsityksiä ruuasta ja hyvinvoinnista

Tässä ovat Editkilpailun 2022 tuomaristot!

Anne Mantila on Aikakausmedia ry:n hallituksen uusi puheenjohtaja

Yli 100 aikakauslehteä ja yli 130 kirjastoa lisäävät ensi viikolla lukuintoa

Järjestöt vetoavat lukemisen verotuksen alentamiseksi

Editkilpailun 2021 toimituksellisten sarjojen voittajaehdokkaat