Sivuston navigaatio
- AJANKOHTAISTA If((subMenuItems) != null){ }
-
MEDIA & MAINONTA
If((subMenuItems) != null){
- Tunne tekijät
- Vuoden aikkarimainokset
- Kuukauden aikkarimainos
- VINK! Tutkimus natiivimainonnasta
- Blogi
- HELP! Tutkimus aikakauslehtimainonnasta
- TRIP! Tutkimus matkailumainonnasta
- LOOK! Tutkimus kosmetiikkamainonnasta
- WROOM! Tutkimus automainonnasta
- CHIC! Tutkimus muotimainonnasta
- WAU! Tutkimus sisustusmainonnasta
- JES! Tutkimus hyvinvointimainonnasta
- NAM! Tutkimus elintarvikemainonnasta
- Mediakortit
- Liiteopas Tools
- MEDIAKASVATUS If((subMenuItems) != null){ }
- TIETOA & TUTKIMUKSIA If((subMenuItems) != null){ }
-
JÄSENILLE
If((subMenuItems) != null){
- AIKAKAUSMEDIA If((subMenuItems) != null){ }
On tärkeää osata tunnistaa mainos mainokseksi. Oppimateriaali tarjoaa nuorille keinoja analysoida, tunnistaa ja arvottaa mainoksia.
Piilomainonta voi olla toisinaan räikeää ja toisinaan hyvin hienovaraista. Mediaympäristön muutokset vaikuttavat myös mainoksiin, eikä esimerkiksi mainonnan merkitsemisen sääntöjä aina ole helppo soveltaa uusiin mainonnan muotoihin. Sanotaan, että mainostaja on aina askeleen edellä.
Parhaimmillaan mainokset ovat ajankohtaisia, oivaltavia ja kiinnostavia. Mainokset ilmentävät aina kulttuurin sisältämiä merkityksiä. Mainosten välittämä kuva muokkaa todellisuuttamme ja käsityksiämme ihmisistä, arvoista ja yhteiskunnasta.
» Lue ePaper
» Lataa pdf-versio omalle koneellesi
» Katso oppimateriaaliin liittyvät videot