Sivuston navigaatio
- AJANKOHTAISTA If((subMenuItems) != null){ }
-
MEDIA & MAINONTA
If((subMenuItems) != null){
- Tunne tekijät
- Vuoden aikkarimainokset
- Kuukauden aikkarimainos
- VINK! Tutkimus natiivimainonnasta
- Blogi
- HELP! Tutkimus aikakauslehtimainonnasta
- TRIP! Tutkimus matkailumainonnasta
- LOOK! Tutkimus kosmetiikkamainonnasta
- WROOM! Tutkimus automainonnasta
- CHIC! Tutkimus muotimainonnasta
- WAU! Tutkimus sisustusmainonnasta
- JES! Tutkimus hyvinvointimainonnasta
- NAM! Tutkimus elintarvikemainonnasta
- Mediakortit
- Liiteopas Tools
- MEDIAKASVATUS If((subMenuItems) != null){ }
- TIETOA & TUTKIMUKSIA If((subMenuItems) != null){ }
-
JÄSENILLE
If((subMenuItems) != null){
- AIKAKAUSMEDIA If((subMenuItems) != null){ }
Aikakausmedian case-aamu: yhteistyössä aikkari
Aikakauslehtimainonnan tietopankki 2016
Markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Sonkamuotka, Aikakausmedia
Yhdistimme kuuden mediatalon mainonnan tutkimustiedon vuosilta 2014–2016 ja selvitimme toimialakohtaisesti millainen mainonta huomataan, mistä pidetään ja mikä saa kuluttajissa aikaan toimintaa.
» Materiaalit löytyvät täältä
Case Neste Fashion Forward
Research Specialist Taru Eboreime, Aller Media
Neste etsi Ellen kanssa yhdessä Suomen seuraavaa vaatesuunnittelutähteä. Millaisia tuloksia yllättävästä yhteistyöstä saatiin?
» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys (pdf)
Case Knorr Fond "du Chef", Suvun paras resepti
Liiketoimintapäällikkö Elli Mäkilä, Otavamedia
Unileverin yli puoli vuotta kestänyt monikanavainen kokonaisuus oli tietoinen riski yhdistää perinteisiä arvoja nykyaikaiseen tapaan tehdä - niin luovan kuin teknisen toteutuksen kannalta. Kuinka meni ja mitä opittiin?
» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys (pdf)
Tarinoita ihmisille - tavanomaisista kohtaamisista merkitykselliseen brändinrakentamiseen
Client Service & Communications Director Annika Väisänen, Carat Finland
Brändien rakentaminen tänä päivänä ja mitä suunnittelussa tulee ottaa huomioon
» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys (pdf)