Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Tutkimukset

Tutkimuksia aikakausmedioista, mainonnasta ja mediankäytöstä.

Kansallinen Mediatutkimus

Kansallinen Mediatutkimus

Aikakausmedioiden kokonaistavoittavuus, lukijamäärät, lukuajat, mainontatietoa, tietoa lukijoiden kiinnostuksen kohteista sekä ja medioiden käytöstä hankintapäätöksissä.

ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022

ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022

ASSI-raportti kokoaa yhteen tulokset seitsemästä asiakasmedian lukijatutkimuksessa.

Aikakauslehtihetki 2021 – miltä aikakauslehden lukeminen tuntuu?

Aikakauslehtihetki 2021 – miltä aikakauslehden lukeminen tuntuu?

Tutkimus suomalaisten aikakauslehtihetkestä. Millaisia tunteita ja tottumuksia lukuhetkeen liittyy ja miten se eroaa muusta mediankäytöstä?

ADAM – tutkimus ammatti- ja järjestömedioista

ADAM – tutkimus ammatti- ja järjestömedioista

ADAM-raportti kokoaa yhteen 20 ammatti- ja järjestömedian lukijatutkimusta.

Aikakauslehtimainonnan tietopankki

Aikakauslehtimainonnan tietopankki

Mainonnan tutkimustietoa ja runsaasti esimerkkejä eri toimialoilta.

Lasten ja nuorten mediapäivä

Lasten ja nuorten mediapäivä

Miltä näyttää lasten ja nuorten mediankäyttö vuonna 2019? Mitä kanavia suositaan ja millaiset sisällöt kiinnostavat?

Järjestölehtien merkitys 2017

Järjestölehtien merkitys 2017

Selvityksessä tarkastellaan painettujen ja digitaalisten lehtien roolia suomalaisten järjestöjen viestinnässä sekä niiden kehityssuuntia tulevaisuudessa.

×

Haku: