Haku

Palkittavat markkinoinnilliset sarjat vuoden 2021 Editkilpailussa ovat Vuoden aikakausmediakampanja, Vuoden aikakauslehtimainos sekä Vuoden aikakausmediamainostaja.

Vuoden aikakauslehtimainos -sarjassa ehdokkaina olivat Kuukauden aikkarimainos -kilpailussa vuonna 2021 mukana olleet mainokset sekä Editkilpailun kilpailusivuston kautta mukaan ilmoitetut mainokset. Tuomariston arvioitavana oli yhteensä yli 50 mainosta tai mainoskokonaisuutta. Kaikki shortlistalle valitut mainokset ovat mainossarjoja.

Vuoden aikakauslehtimainos 2021 -ehdokkaat

Ehdokkaat ovat aakkosjärjestyksessä mainostajan mukaan. Saat mainokset suuremmaksi klikkaamalla kuvaa.

Perjantaipuhelu (sarja)

  • mainostaja: Alko
  • mainostoimisto: TBWA\Helsinki
  • mediatoimisto: OMD Finland
  • julkaistu: Anna, Apu, Me Naiset, Kotiliesi, Kotivinkki, Seura, Viva

 

 

 

 


Anna lahja, joka kannattelee
(sarja)

  • mainostaja: HelsinkiMissio
  • mainostoimisto: TBWA\Helsinki
  • julkaistu: Anna, Kotiliesi, Suomen Kuvalehti

 

 

 

 

Maalimatka (sarja)

  • mainostaja: K-Rauta
  • mainostoimisto: Miltton
  • mediatoimisto: ToinenPHD
  • julkaistu: Avotakka, Kotiliesi, Kotivinkki, Meidän Mökki, Meidän Talo, Kodin Kuvalehti, Koti ja Keittiö, Me Naiset, Mondo, Unelmien Talo & Koti

 

 

 

 

Vuoden aikakausmediakampanja palkitaan nyt toista kertaa. Tässä sarjassa tuomaristo kiinnittää valinnassaan huomiota kampanjan tuloksellisuuteen, oivaltavuuteen ja toimivuuteen valituissa kanavissa.

Vuoden aikakausmediakampanja 2021 -ehdokkaat

Ehdokkaat ovat aakkosjärjestyksessä mainostajan mukaan. Saat kuvat suuremmaksi klikkaamalla.

Tunkekaa innovaatiot pörssiinne

  • mainostaja: Inderes
  • suunnittelu: Inderes, Dope Design
  • käytetyt mediat: Arvopaperi, Talouselämä, Kauppalehti, some

 

 

Vahva kahvi vahvalle kansalle

  • mainostaja: Löfbergs Finland
  • mainostoimisto: Nitro Group
  • käytetyt mediat: Pirkka, Alma Media display, Kesko Diginosto, SOK Smart Marketing, OOH JCD, Facebook, Instagram, Youtube, Google

 

 

 

 

 

 

Tulevaisuus liikkuu raiteilla

  • mainostaja: VR Group
  • mainostoimisto: 358
  • tuotanto: Brink Helsinki
  • mediatoimisto: ToinenPHD
  • käytetyt mediat: Kauppalehti Fakta, Kauppalehti Optio, Suomen Kuvalehti (vastuullisuusliite), Talouselämä, HS Visio, Alma Talent RON, Sanoma RON, ohjelmallinen display, LinkedIn, VR:n omat kanavat

 


Vuoden aikakausmediakampanja - ja Vuoden aikakauslehtimainos -sarjan tuomaristoon kuuluivat Category & Shopper Marketing Manager Anu Hupli, Essity Finland, Creative Director & Partner Jari Lähdevuori, Kurio sekä Media Planner Enni Rantakangas, Dagmar. Puheenjohtajana oli markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Itävuo, Aikakausmedia.

Vuoden aikakausmediamainostaja -sarjan voittajan valitsee Aikakausmedian Mediamyyntiryhmä. Tässä sarjassa ei ole shortlistaa.

Editkilpailun markkinoinnillisten ja toimituksellisten sarjojen voittajat julkistetaan kilpailusivustolla 24.3.2022.

Kaikkien sarjojen shortlistat tarkempine tekijätietoineen Editkilpailun sivuilla


Lisätietoja:

Editkilpailun markkinoinnillisten sarjojen tuomaristojen puheenjohtaja, Aikakausmedian markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Itävuo

Aikakausmedian järjestämässä Editkilpailussa palkitaan vuosittain aikakausmedia-alan parhaita osaajia ja toteutuksia toimituksellisissa sekä markkinoinnillisissa sarjoissa. Kilpailu järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. 


Aikakausmedia ry on aikakausmediakustantajien ja -julkaisijoiden toimialayhteisö. Kustantaja- ja julkaisijajäseniä on yli 230, ja ne julkaisevat yhteensä lähes 450:tä painettua tai/ja digitaalista aikakausmediaa Suomessa. 

page shape 1 page shape 4
×

Haku: