Sivuston navigaatio
- AJANKOHTAISTA If((subMenuItems) != null){ }
-
MEDIA & MAINONTA
If((subMenuItems) != null){
- Tunne tekijät
- Vuoden aikkarimainokset
- Kuukauden aikkarimainos
- VINK! Tutkimus natiivimainonnasta
- Blogi
- HELP! Tutkimus aikakauslehtimainonnasta
- TRIP! Tutkimus matkailumainonnasta
- LOOK! Tutkimus kosmetiikkamainonnasta
- WROOM! Tutkimus automainonnasta
- CHIC! Tutkimus muotimainonnasta
- WAU! Tutkimus sisustusmainonnasta
- JES! Tutkimus hyvinvointimainonnasta
- NAM! Tutkimus elintarvikemainonnasta
- Mediakortit
- Liiteopas Tools
- MEDIAKASVATUS If((subMenuItems) != null){ }
- TIETOA & TUTKIMUKSIA If((subMenuItems) != null){ }
-
JÄSENILLE
If((subMenuItems) != null){
- AIKAKAUSMEDIA If((subMenuItems) != null){ }
Valion mainos oli lumoavin
Kesän aikana äänestettiin taas parhaita aikkarimainoksia. Voiton vei lumoava Valio, jota eräs äänestäjä kommentoi näin: "Mikään ei toimi paremmin kesällä kuin suomalainen juhannuksesta muistuttava kesämaisema. En tosin ensimmäiseksi osaisi yhdistää maisemia proteiinirahkaan, mutta toisaalta maisema kiinnittää tehokkaasti huomion ja saa tarkastamaan, mitä siinä mainostetaan.".
Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää parasta mainosta Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä kesä-elokuussa ilmestyneistä mainoksista. Ääniä annettiin 180 kappaletta.
Kärkikolmikon lisäksi shortlistalle pääsivät HJK ja Fjällräven.
Kultaa: Löydä Suomen Lumo
mainostaja: Valio
mainostoimisto: Hasan& Partners
mediatoimisto: Dagmar
julkaistu:useissa eri naistenlehdissä, yleisaikakauslehdissä ja erikoislehdissä, myös kokosivun versioina
Mainossarja keräsi äänistä 29 %.
Hopeaa: Deep Roots
mainostaja: Winestate
mainostoimisto: Adviisori
julkaistu: Glorian ruoka&viini, Viini
Yleisöstä 26 % antoi äänensä tälle mainokselle.
Pronssia: Yöperhosten salattu maailma
mainostaja: Heureka
suunnittelu: inhouse
julkaistu: GEO-lehdessä
Äänestäneistä 17 % piti mainosta kesän parhaana.
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.