Haku

Syysmuotia tarjoileva advertoriaali sopi mediaympäristöön kuin nenä päähän

Kuukauden aikkarimainos -kisassa kesäkuukaudet koottiin samaan äänestykseen, ja tällä kertaa advertoriaalit loistivat mitalisijoilla.

Kesän parhaaksi äänestettiin Stockmannin Syysmuotia, joka sai kolmanneksen kaikista annetuista 650 äänestä. 

Toiseksi eniten ääniä sai täpärästi Pelastusarmeijan Auta ihmistä (21%) ja kolmanneksi DNA:n Luuri lapselle (20%), joka sekin oli advertoriaali.

Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää suosikkiaan Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä toukokuussa ilmestyneestä mainoksesta. Kolmen parhaan lisäksi shortlistalle pääsivät Nissenin Pandat ja Gigantin Jotkut ansaitsevat parempaa. 

Kultaa: Stockmannin syysmuotia

Mainostaja: Stockmann
Marketing Manager (Fashion): Carita Segersven
Copywriter: Martti Holsti
Content Specialist: Toni Buhler
Taitto: Milla Sara
Graphic Designer: Jenni Lehtonen
Marketing Coordinator: Ninni Nyström
Commercial Marketing Coordinator: Mari Honkasalo, Elisa Tamminen, Maria Miikkola

Mediatoimisto: Toinen PHD, Senior Client Manager: Satu Kaitaranta

Julkaistu: Image ja Trendi

Hopeaa: Auta ihmistä

Mainostaja: Pelastusarmeija 
Markkinoinnin ja yritysyhteistyön vastaava: Anne Fredriksson

Mediatoimisto: Vizeum, Pirjo Ketola

Suunnittelu: Make it Simple 
AD: Jukka Mannio 
Copywriter: Jarkko Tuuri 
Projektijohtaja: Pia Eiro 
Valokuvaaja: Onni Wiljami Kinnunen 

Repro: Grano, Ina Lakkonen

Julkaistu: Kodin Kuvalehti 

Pronssia: Luuri lapselle

Mainostaja: DNA 
Markkinointijohtaja: Meri Havu 
Markkinointipäällikkö: Lotta Rechardt 

Mediatoimisto: Dagmar 
Client Manager: Jonna Gerlander  
Media Director: Merja Salenius 

Luova suunnittelu ja tuotanto: Sanoma Media Finland Sales & Sanoma Creatives 
Client Manager: Marica Thoren 
Media Group Manager: Sebastian Wikman 
Sisältöpäällikkö: Paula Larjo 
Creative, AD: Tero Ruutuvaara 

Toimittaja: Anitra Rönkkö 
Kuvaus: Emilia Ikäheimo 

Julkaistu: Me Naiset, Kodin Kuvalehti, Meidän perhe 

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuosina 2016–2020 kilpailu järjestettiin yleisöäänestyksenä Markkinointi & Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: