Haku

Ajankohtaista

Tervetuloa Aikakausmedian sivustolle! Tästä osiosta näet aikakausmedia-alan ajankohtaiset artikkelit, uutiset ja tapahtumat.

Ajankohtaista

Tervetuloa Aikakausmedian sivustolle! Tästä osiosta näet aikakausmedia-alan ajankohtaiset artikkelit, uutiset ja tapahtumat.

Uudet artikkelit

Aikakausmediat tavoittavat 3,9 miljoonaa suomalaista – tässä ovat luetuimmat ja eniten yleisöään kasvattaneet lehdet

Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta lukee aikakausmedioita joko painettuna lehtenä tai digikanavissa. Se tarkoittaa 3,9 miljoonaa yli 15-vuotiaista lukijaa, mikä on 100 000 enemmän kuin edellisessä mittauksessa. Luvut käyvät ilmi Kansallisen Mediatutkimuksen uusimmasta mittauksesta (KMT 2022). 

Suomen Kuvalehden tuottaja Mikko Numminen – rajatulle yleisölle kirjoitetut jutut ovat kuin rakkauskirjeitä

Suomen Kuvalehden tuottaja ja mestarieditoija Mikko Numminen fiilistelee digitaalisen aikakauskerronnan mahdollisuuksia ja saksalaisia rieslingejä, mutta katuu tekemättä jääneitä juttuideoita. Aiemmin muun muassa Viinilehden ja Imagen päätoimittajana työskennellyt Numminen ihailee The Economistin Instagram-feediä ja harrastaa vapaa-ajallaan politiikkaa penkkiurheiluna.

Talouslehdet pärjäsivät aikakausmedioista parhaiten – Tekniikka&Talous sai lähes 130 000 uutta lukijaa

Kansallisen mediatutkimuksen (KMT 2022) mukaan Tekniikka&Talous, Talouselämä ja Taloustaito kasvattivat kokonaistavoittavuuttaan kymmenillä tuhansilla uusilla lukijoilla digissä ja printissä.

Tiedote 23.09.2022

Kansallinen Mediatutkimus: Aikakauslehdet tavoittavat 3,9 miljoonaa suomalaista – tässä ovat luetuimmat lehdet

Talousmediat pärjäsivät Kansallisessa Mediatutkimuksessa (KMT 2022) erityisen hyvin. Tekniikka&Talous, Talouselämä ja Taloustaito kasvattivat kokonaistavoittavuuttaan kymmenillä tuhansilla uusilla lukijoilla digissä ja printissä.

Lue lisää

Tulevat tapahtumat

Kaikki tapahtumat
25.1.
tammikuu
Mediapäivä 2023 – vauhtia teknologisista innovaatioista link arrow
Lasipalatsin Bio Rex, Mannerheimintie 22–24, 00100 Helsinki
Tunne tekijät
Ida Levänen: ”Ekonomeilla on vaikutusvaltaa”
Kuukauden aikkarimainos
Alkon mainos voitti kesän aikkarimainoskisan – tarinallisessa mainoksessa askelmerkit osuvat kohdalleen
Editkilpailu
×

Haku: