Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kansallinen Mediatutkimus

Aikakausmedioiden kokonaistavoittavuus, lukijamäärät, lukuajat, mainontatietoa, tietoa lukijoiden kiinnostuksen kohteista sekä ja medioiden käytöstä hankintapäätöksissä.

Kokonaistavoittavuus, lukijamäärät ja digitaalinen tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus, lukijamäärät ja digitaalinen tavoittavuus

Printtimedian virallinen valuutta on lukijaestimaatti, joka kertoo lehden keskimääräisen numeron lukijoiden määrän. Kokonaistavoittavuusluvuissa on otettu huomioon myös lehden digitaaliset kanavat.

Aikakauslehtien lukuajat ja lukemiskerrat

Aikakauslehtien lukuajat ja lukemiskerrat

Lukuminuuteilla tarkoitetaan aikaa, jonka lukija yleensä käyttää yhden lehden numeron lukemiseen tai selailemiseen.

Mainonnan ja lukemisen väittämiä

Mainonnan ja lukemisen väittämiä

83 % suomalaisista saa tietoa harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan alan erikoislehdestä. 44 % on ostanut tuotteita aikakauslehdessä näkemänsä mainoksen perusteella.

Medioiden käyttö hankintapäätöksissä

Medioiden käyttö hankintapäätöksissä

KMT:ssa pyydettiin vastaajia kertomaan, mistä kanavista saavat ideoita ja vinkkejä erilaisten tuotteiden ja palveluiden hankintaan.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Aikakauslehtien avulla on helppo tavoittaa erilaisista aiheista kiinnostuneita kuluttajia kustannustehokkaasti. Tähän osioon on kerätty tietoa kiinnostuksen kohteen mukaan profiloivimmista lehdistä.

×

Haku: