Haku
Asiakaslehtiä ja tulppaaneja.
Kuva: Anniina Nissinen

Aikakausmedia tutki seitsemän eri yrityksen asiakkaiden suhtautumista yrityksen julkaisemaan asiakasmediaan. Tutkimuksiin vastasi yhteensä 5 000 asiakasta.

Tutkitut asiakasmediat olivat:

  • Avainapteekit (Avainapteekit Oy)
  • Etiketti/Etiketten (Alko)
  • Helen (Helen Oy)
  • Sisustamo (Vepsäläinen)
  • Terve Metsä (Stora Enso)
  • Uniikki (Yliopiston Apteekki) ja
  • Vinkkari (Braleva Kiinteistöpalvelut Oy).

Selvitimme muun muassa, mistä kanavista yrityksen viestintää seurataan mieluiten, miten asiakaslehtien juttuja arvioidaan ja millainen vaikutus asiakasmedialla on yrityskuvaan. Kerromme myös, missä asioissa asiakaslehtien mainostajat onnistuvat, kuinka usein mainokset huomataan ja missä asioissa on vielä petrattavaa. 

Lehtikohtaiset tutkimukset toteutti JHelske Research kesä–joulukuussa 2022.


Katso ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022 -raportti SlideSharessa
Lataa ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022 -raportti pdf / pptx

Suomenkielistä raporttia päivitetty 24.1.2023 (korjattu Etiketti-lehden ilmestymiskerrat).


Tutkimusraportti englanniksi:

Preview ASSI – Research on customer magazine reading and advertising in Finland 2022 report in SlideShare
Download ASSI – Research on customer magazine reading and advertising in Finland 2022 report pdf / pptx

Lisää käännettyjä tutkimusraportteja löydät englanninkieliseltä sivustoltamme


Lisätietoa: tutkimus- ja markkinointipäällikkö Outi Itävuo, 040 540 1820

×

Haku: