Aikakauslehden lukija sohvalla
Kuva: Shutterstock

Uudet lehtinimikeet 2021 ovat

Antiikki & Design - Wanhan Ajan Joulu, Apu Luonto, Deko Design, Fit Liikkujan Vege, Hurmaavat huvilat, Hurmaavat juhlat, Ihana Suomi, Ihana vauva, Kaarrokeneuleet 50 Neulemallia, Kauneimmat puutarhat, Keidas - Elämää puutarhassa, Keräily ja vintage, Kilot pois pysyvästi, Kohtalona rikos, Kotiliesi Käsityö Trikoot, Kotilääkäri Elämänmuutos, Lempisukat, Maalla Mökki, Multiristikot, Nopeat neuleet, Parhaat Juhlien Kakut, Perinneruokaa Prkl: Leivo Koko Vuosi, Ristikko-Ritari, Sudoku-Ritari, Talo, Teresan parhaat kesäruoat, Unelmien Joulu, Vahva keho & mieli, Vanhat tavarat & talot, Voi Hyvin - Horoskooppeja ja Ristikoita sekä Wanhan ajan kesäkodit.

Kaikki uudet lehdet kuuluvat yleisömedioihin, ja suuri osa niistä on vain irtonumerona myytäviä.

Dagmar Oy päivittää tiedot Aikakausmedialle neljä kertaa vuodessa. Tilastosta voi hakea tietoa uusien lehtien lehtityypeistä, painosmääristä ja ilmestymiskerroista. Tilastoa on koottu vuodesta 2005 alkaen, ja viimeisin päivitys on tehty 14.12.2021.

Uudet lehtinimikkeet 2005 - 2021 (Excel)

Aikakausmedia ry on aikakausmediakustantajien ja -julkaisijoiden toimialayhteisö. Kustantaja- ja julkaisijajäseniä on lähes 250, ja ne julkaisevat yhteensä noin 460:tä painettua tai/ja digitaalista aikakausmediaa Suomessa.