Scandicin Live happily ever after suuteli kultaa lokakuun aikkarimainos -kisassa! 40 prosentin äänisaaliilla tulos oli selvä. Toiseksi tullut Kojamon Ellinoora hurmasi 30 prosenttia äänestäjistä, ja kolmannelle sijalle yltänyt K-ruoka ja sen mainos Kun kädet on täynnä vei äänipotista 15 prosenttia. Kisassa äänestettiin tällä kertaa yhteensä 110 kertaa.
Lokakuun äänestyksen shortlistalla olivat mukana myös Silmäaseman Kaihin kypsyttäminen ja Valion Herkku.
Happily ever after

Mainostaja: Scandic 
Susanna Limnell, Marketing Manager 
Mediatoimisto: Dagmar 
Pia Haussila, Paula Malme 
Mainostoimistot: 
MK Norway: Marianne Kvaale Jenssen, Producer/Project Manager 
358: Johanna Luoto, Project Manager, Christina Parviainen, Copywriter, Joni Myllyneva, Art Director 
Julkaistu: Me Naiset 
 
Lumo Ellinoora

Mainostaja: Kojamo  
Hanna-Maarit Nieminen, Markkinointipäällikkö 
Marika Koskinen, markkinointiviestinnän asiantuntija 
Mediatoimisto: ToinenPHD 
Meri Saarikoski, Client Director 
Riikka Luoma, Digital Client Manager 
Sara Jouttijärvi, Planner 
Mainostoimisto: Bob The Robot 
Hermanni Kanerva, Ad 
Elina Cajan-Nikkinen, Graphic Designer 
Jan Sederlöf, Copywriter 
Elina Fredén, Account Director 
Julkaistu: Cosmopolitan, Elle, Me Naiset, Trendi 
Kun kädet on täynnä

Mainostaja: K-Ruoka 
Johanna Ekholm, markkinointipäällikkö 
Teija Nesterinen, Markkinointijohtaja 
Mediatoimisto: Dagmar 
Miila Peltonen, Client Group Director 
Terhi Villanova, Strategist 
Mainostoimisto: hasan & partners 
Reino Tikkanen, Business Director 
Elina Oksa, Account Manager  
Kari Puumalainen, Creative Copywriter  
Samy Wilkman, Creative Art Director  
Tuuli Kortelainen, AD assistant  
Julkaistu: Pirkka 
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.