Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kuukauden aikkarimainos

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.

Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen” Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa” K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset” “Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena Loppuvuoden voittajasta paistaa joulumieli Ryijy nappasi kultaa lokakuussa NOSH lumosi äänestäjät syyskuussa Kesän aikkarimainoskisan voittajamainoksissa asutaan kodissa ja kadulla Toukokuun paras aikkarimainos on blingiä! Huhtikuu on omistettu työkaluille! Jäätelömainokset jyräsivät maaliskuussa Pelikaani liiteli voittoon helmikuun kisassa Turvavälillä on väliä tammikuun pakkasilla Loppuvuoden voittaja Luhta tuo muistoja pohjoisesta Rakkaus voitti harmaan lokakuun

Selaa artikkeleita aiheittain

Kaikki 2021 2020 2019 A. Tillander Aku Ankka Alko Artek Atelier Torbjörn Tillander Cloetta DNA Dove Fazer Aito Fazer Leipomot FinkTeam Fiskars Hartwall HKScan IKEA Isover JT-Audio Kojamo Kotiliesi K-Rauta K-ruoka Kyrö Distillery Lantmännen Cerelia Luhta Home Mehiläinen Metsälehti Nanso Nissan NOSH Oatly OP Paulig Pelastusarmeija Pelican Rouge Pentik Pohjola Sairaala Roche Saint-Gobain Sanoma Media Finland Sara Hildénin taidemuseo Scandic SPR Suomalaisen työn liitto Suomen RFSU Suomen Yrittäjät Suomisen Maito Taidehalli WWF

Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen”

Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia

Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa

Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa”

K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset”

“Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena

Loppuvuoden voittajasta paistaa joulumieli

Ryijy nappasi kultaa lokakuussa

NOSH lumosi äänestäjät syyskuussa

Kesän aikkarimainoskisan voittajamainoksissa asutaan kodissa ja kadulla

Toukokuun paras aikkarimainos on blingiä!

Huhtikuu on omistettu työkaluille!

Jäätelömainokset jyräsivät maaliskuussa

Pelikaani liiteli voittoon helmikuun kisassa

Turvavälillä on väliä tammikuun pakkasilla

Loppuvuoden voittaja Luhta tuo muistoja pohjoisesta

Rakkaus voitti harmaan lokakuun

×

Haku: