Kuukauden aikkarimainos
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.
Selaa artikkeleita aiheittain

Me Naisten kampanja juhlistaa epätäydellisyyttä

Lidl kertoi kuluttajille faktoja itsestään yhdeksän kuvan kampanjalla

Ei tartte auttaa -kampanja puhkuu suomalaista asennetta

Vanha tuttu karhu vie viestin perille

Mitä syntyy, kun lehmä stailataan Vogue-kelpoiseksi? Tietysti Kuukauden paras aikkarimainos!

Keskon kampanja ei tarjoile viestiä valmiiksi lautasella

Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen”

Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia

Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa
