Sivuston navigaatio
- AJANKOHTAISTA If((subMenuItems) != null){ }
-
MEDIA & MAINONTA
If((subMenuItems) != null){
- Tunne tekijät
- Vuoden aikkarimainokset
- Kuukauden aikkarimainos
- VINK! Tutkimus natiivimainonnasta
- Blogi
- HELP! Tutkimus aikakauslehtimainonnasta
- TRIP! Tutkimus matkailumainonnasta
- LOOK! Tutkimus kosmetiikkamainonnasta
- WROOM! Tutkimus automainonnasta
- CHIC! Tutkimus muotimainonnasta
- WAU! Tutkimus sisustusmainonnasta
- JES! Tutkimus hyvinvointimainonnasta
- NAM! Tutkimus elintarvikemainonnasta
- Mediakortit
- Liiteopas Tools
- MEDIAKASVATUS If((subMenuItems) != null){ }
- TIETOA & TUTKIMUKSIA If((subMenuItems) != null){ }
-
JÄSENILLE
If((subMenuItems) != null){
- AIKAKAUSMEDIA If((subMenuItems) != null){ }
Mehiläinen vetosi tunteisiin
Syyskuun aikakauslehtimainonnan parhaimmisto on taas valittu. Voittajaksi selvisi Mehiläinen Aina lähelläsi -mainoksellaan. Äänestäjien mielestä mainos oli kaunis, herkkä ja tunteisiin vetoava, todella onnistunut siis!
Eräs äänestäjä perusteli valintaansa näin: "Kohderyhmän tunteisiin pureutuva tarinallinen kuva, johon varmasti kuka tahansa äiti/isä voi samaistua. Palvelu esitelty tavalla, joka ymmärretään selittelemättä/tuomatta mobiililaitetta keskiöön. Hyvä Mehiläinen! Erottuu muusta alan mainonnasta." Voittajaa arvioitiin myös näin: "Tuo selkeästi esiin hyödyn & edun minkä palvelusta voi saada ja vetoaa onnistuneesti turvallisuuteen ja terveyteen."
Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää parasta mainosta Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä syyskuussa ilmestyneestä mainoksesta. Ääniä annettiin 486 kappaletta.
Kärkikolmikon lisäksi shortlistalle pääsi Fazer Makeiset Berry Pearls sekä Uudet patukat. Uudet maut. -mainoksillaan.
Kultaa: Aina lähelläsi
mainostaja: Mehiläinen
mainostoimisto: Zeeland Family
mediatoimisto: Dagmar
julkaistu: Kaksplus, Vauva, Meidän perhe
Hopeaa: Jewelry designed by Tina Tillander
mainostaja: Atelier Torbjörn Tillander
mainostoimisto: CFA Projects / Stockholm
julkaistu: Gloria
Yleisöstä 19 % antoi äänensä tälle mainokselle.
Pronssia: Fere
mainostaja: Fere
julkaistu: Gloriassa
Äänestäneistä 17 % piti mainosta syyskuun parhaana. Eräs äänestäjä kommentoi mainosta näin: "Hauska, iloinen, tyylikäs, seksikäs :-)"
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.