Sivuston navigaatio
- AJANKOHTAISTA If((subMenuItems) != null){ }
-
MEDIA & MAINONTA
If((subMenuItems) != null){
- Tunne tekijät
- Vuoden aikkarimainokset
- Kuukauden aikkarimainos
- VINK! Tutkimus natiivimainonnasta
- Blogi
- HELP! Tutkimus aikakauslehtimainonnasta
- TRIP! Tutkimus matkailumainonnasta
- LOOK! Tutkimus kosmetiikkamainonnasta
- WROOM! Tutkimus automainonnasta
- CHIC! Tutkimus muotimainonnasta
- WAU! Tutkimus sisustusmainonnasta
- JES! Tutkimus hyvinvointimainonnasta
- NAM! Tutkimus elintarvikemainonnasta
- Mediakortit
- Liiteopas Tools
- MEDIAKASVATUS If((subMenuItems) != null){ }
- TIETOA & TUTKIMUKSIA If((subMenuItems) != null){ }
-
JÄSENILLE
If((subMenuItems) != null){
- AIKAKAUSMEDIA If((subMenuItems) != null){ }
Kuolema & Syntymä
Edit: Juttua muokattu 23.11.2017. Hopeasijalle alunperin äänestetty Elisan mainos on poistettu sivuilta, koska ko. mainos sai markkinatuomioistuimelta käyttökiellon.
Tammikuun parhaat aikkarimainokset on nyt valittu. Tammikuussa voiton vei Restel Hotellien dramaattinen Kuolema & Syntymä -ilmoitussarja.
Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää parasta mainosta Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä joulukuussa ilmestyneestä mainoksesta. Ääniä kertyi kaiken kaikkiaan 328 kappaletta.
Kärkikolmikon lisäksi shortlistalle pääsi Pentikin Omenankukka -mainos sekä Lumenen "Paljasta pimeä puolesi" -ilmoitus.
Kultaa: Kuolema & Syntymä
mainostaja: Restel Hotellit Oy
Hanna Pasanen, Brand Manager
Kati Litmanen, Markkinointijohtaja
mainostoimisto: McCann Helsinki
Jarkko Koskinen, copywriter
Janne Uotila, AD
Yrjö Haavisto, asiakkuusjohtaja
mediatoimisto: Dagmar
julkaistu: Naistenlehdissä sekä Pirkka-lehdessä / Huom! Mainokset sijoitettiin peräkkäisille aukeamille!
Hopeaa: Ihanaa olla kotona
mainostaja: IKEA
mainostoimisto: N2
Reeta Hietalahti, asiakkuusjohtaja
Riitta Aunio, projektipäällikkö
Jenni Juntunen, AD
Pertti Pällijef, Copy
Teemu Toivanen, graafikko
kuva: Mikko Ryhänen
mediatoimisto: ToinenPHD
julkaistu: Monipuolisesti naistenlehdissä ja asumisen lehdissä
Ikean mainossarja keräsi 16 % annetuista äänistä.
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.