Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kuukauden aikkarimainos

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.

Hartwallin Merry Joe oli joulukuun ykkönen K-Rauta jätti jäljen – äänestettiin marraskuun parhaaksi Pauligin Sydney-kuppi viehätti lokakuussa Maitoa lähikuvissa – Valio oli syyskuun ykkönen Syysmuotia tarjoileva advertoriaali sopi mediaympäristöön kuin nenä päähän Antti Tuisku ja muut tutut kasvot Prisman kampanjassa vakuuttivat äänestäjät toukokuussa Rengasmainoksen ei tarvitse aina olla numeroita ja tekniikkaa – Nokian Renkaiden tunnelmallinen mainos voitti huhtikuussa Naisroolimalli vai ihan vaan roolimalli? Lumenen mainokset olivat maaliskuun tykätyimmät

Selaa artikkeleita aiheittain

Kaikki 2022 2021 2020 2019 2018 A. Tillander Aku Ankka A-lehdet Alko Amgen Apu Artek Atelier Torbjörn Tillander Aurinkomatkat Cloetta DNA Dove Fazer Aito Fazer Leipomot Fazer Makeiset Finavia FinkTeam Firstvet Fiskars Froneri Hankkija Hartwall Heureka HKScan Ifolor IKEA Ingman Instru Isover JT-Audio Kalevala Koru Kärcher Kesko Kojamo Kotiliesi Kouvolan lakritsi K-Rauta K-ruoka Kyrö Distillery Lantmännen Cerelia Luhta Home Lumene Me Naiset Mehiläinen Metsälehti Nanso Nissan Nissen Nokian Renkaat Nollalinja Nordea NOSH Oatly OP Orion Pharma Paulig Pelastusarmeija Pelican Rouge Pentik Pidä Saaristo Siistinä Plan Pohjola Sairaala Raisio Roche Saint-Gobain Sanoma Media Finland Sara Hildénin taidemuseo Saurum Scandic SEAB Sinebrychoff SOK SPR Stockmann Suomalaisen työn liitto Suomen luonnonsuojeluliitto Suomen RFSU Suomen Yrittäjät Suomisen Maito Taidehalli Tiede-lehti Tikkurila Vaasan Valio Vepsäläinen WWF

Hartwallin Merry Joe oli joulukuun ykkönen

K-Rauta jätti jäljen – äänestettiin marraskuun parhaaksi

Pauligin Sydney-kuppi viehätti lokakuussa

Maitoa lähikuvissa – Valio oli syyskuun ykkönen

Syysmuotia tarjoileva advertoriaali sopi mediaympäristöön kuin nenä päähän

Antti Tuisku ja muut tutut kasvot Prisman kampanjassa vakuuttivat äänestäjät toukokuussa

Rengasmainoksen ei tarvitse aina olla numeroita ja tekniikkaa – Nokian Renkaiden tunnelmallinen mainos voitti huhtikuussa

Naisroolimalli vai ihan vaan roolimalli? Lumenen mainokset olivat maaliskuun tykätyimmät

×

Haku: