Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kuukauden aikkarimainos

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.

Mitä syntyy, kun lehmä stailataan Vogue-kelpoiseksi? Tietysti Kuukauden paras aikkarimainos! Keskon kampanja ei tarjoile viestiä valmiiksi lautasella Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen” Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa” K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset” “Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena

Selaa artikkeleita aiheittain

Kaikki 2021 2020 2019 A. Tillander Aku Ankka Alko Artek Atelier Torbjörn Tillander Cloetta DNA Dove Fazer Aito Fazer Leipomot Finavia FinkTeam Fiskars Hankkija Hartwall HKScan IKEA Isover JT-Audio Kesko Kojamo Kotiliesi K-Rauta K-ruoka Kyrö Distillery Lantmännen Cerelia Luhta Home Mehiläinen Metsälehti Nanso Nissan NOSH Oatly OP Paulig Pelastusarmeija Pelican Rouge Pentik Plan Pohjola Sairaala Raisio Roche Saint-Gobain Sanoma Media Finland Sara Hildénin taidemuseo Scandic SPR Suomalaisen työn liitto Suomen RFSU Suomen Yrittäjät Suomisen Maito Taidehalli Vepsäläinen WWF

Mitä syntyy, kun lehmä stailataan Vogue-kelpoiseksi? Tietysti Kuukauden paras aikkarimainos!

Keskon kampanja ei tarjoile viestiä valmiiksi lautasella

Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen”

Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia

Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa

Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa”

K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset”

“Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena

×

Haku: