Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kuukauden aikkarimainos

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.

Vanha tuttu karhu vie viestin perille Mitä syntyy, kun lehmä stailataan Vogue-kelpoiseksi? Tietysti Kuukauden paras aikkarimainos! Keskon kampanja ei tarjoile viestiä valmiiksi lautasella Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen” Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa” K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset” “Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena

Selaa artikkeleita aiheittain

Kaikki 2022 2021 2020 2019 2018 A. Tillander Aku Ankka A-lehdet Alko Amgen Apu Artek Atelier Torbjörn Tillander Aurinkomatkat Cloetta DNA Dove Fazer Aito Fazer Leipomot Fazer Makeiset Finavia FinkTeam Firstvet Fiskars Froneri Hankkija Hartwall Heureka HKScan Ifolor IKEA Ingman Instru Isover JT-Audio Kalevala Koru Kärcher Kesko Kojamo Kotiliesi Kouvolan lakritsi K-Rauta K-ruoka Kyrö Distillery Lantmännen Cerelia Luhta Home Lumene Me Naiset Mehiläinen Metsälehti Nanso Nissan Nissen Nokian Renkaat Nollalinja Nordea NOSH Oatly OP Orion Pharma Paulig Pelastusarmeija Pelican Rouge Pentik Pidä Saaristo Siistinä Plan Pohjola Sairaala Raisio Roche Saint-Gobain Sanoma Media Finland Sara Hildénin taidemuseo Saurum Scandic SEAB Sinebrychoff SOK SPR Stockmann Suomalaisen työn liitto Suomen luonnonsuojeluliitto Suomen RFSU Suomen Yrittäjät Suomisen Maito Taidehalli Tiede-lehti Tikkurila Vaasan Valio Vepsäläinen WWF

Vanha tuttu karhu vie viestin perille

Mitä syntyy, kun lehmä stailataan Vogue-kelpoiseksi? Tietysti Kuukauden paras aikkarimainos!

Keskon kampanja ei tarjoile viestiä valmiiksi lautasella

Koskettavan voittajamainoksen idea löytyi koulumaailmasta – ”Yhdellä kuvalla kerrotaan kaikki olennainen”

Tuli syleilee ja liekit nuolevat – suomalainen tangomusiikki maustaa HK:n lihamainoksia

Pauligin mainos herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa

Fazer Aito nosti riman herkullisen korkealle – ”Mainoskampanja on rakkaustarina luonnon kanssa”

K-Raudan mainos oli helmikuun nerokkain: ”Kohderyhmää olivat kaikki maisemanvaihdosta haikailevat suomalaiset”

“Tuttu klassikko ei tarvitse turhia kommervenkkeja” – Nanso palkittiin tammikuun parhaana aikakauslehtimainoksena

×

Haku: