Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Kuukauden aikkarimainos

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. Voittajat valitsee kuukausittain vaihtuva tuomari.

Nyt lasketaan lämpötilaa – kuukauden aikkarimainos kannustaa pieniin arkisiin tekoihin Syyskuun koskettava aikkarimainos rakentuu tuhansista kuvista, ihmisistä ja tarinoista Alkon mainos voitti kesän aikkarimainoskisan – tarinallisessa mainoksessa askelmerkit osuvat kohdalleen Planin mainos toteaa faktat kainostelematta ‒ "Juuri tällaista puhetta kuukautisista tarvitaan" Sidewaysin mainos jättää tarkoituksella vähän arvailun varaan Me Naisten kampanja juhlistaa epätäydellisyyttä Lidl kertoi kuluttajille faktoja itsestään yhdeksän kuvan kampanjalla Ei tartte auttaa -kampanja puhkuu suomalaista asennetta

Selaa artikkeleita aiheittain

Kaikki 2022 2021 2020 2019 2018 A. Tillander Aarni Aku Ankka A-lehdet Alko Amgen Apu Artek Astetta alemmas Atelier Torbjörn Tillander Aurinkomatkat Cloetta DNA Dove Fazer Aito Fazer Leipomot Fazer Makeiset Finavia FinkTeam Firstvet Fiskars Four Reasons Froneri Hankkija Hartwall Heureka HKScan Ifolor IKEA Ilta-Sanomat Ingman Instru Isover JT-Audio Kalevala Koru Kärcher Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva Kesko Kojamo Kolmen kaverin jäätelö Kotiliesi Kouvolan lakritsi K-Rauta K-ruoka Kyrö Distillery Lantmännen Cerelia Luhta Home Lumene Me Naiset Mehiläinen Metsähallitus Metsälehti Nanso Nissan Nissen Nokian Renkaat Nollalinja Nordea NOSH Oatly OP Orion Pharma Partioaitta Paulig Pelastusarmeija Pelican Rouge Pentik Pidä Saaristo Siistinä Plan Pohjola Sairaala Raisio Roche Saint-Gobain Sanoma Media Finland Sara Hildénin taidemuseo Saurum Scandic SEAB Sideways Sinebrychoff SOK SPR Stockmann Suomalaisen työn liitto Suomen luonnonsuojeluliitto Suomen Punainen Risti Suomen RFSU Suomen Yrittäjät Suomisen Maito Taidehalli Terveystalo Tiede-lehti Tikkurila Vaasan Valio Vepsäläinen Visma WWF

Nyt lasketaan lämpötilaa – kuukauden aikkarimainos kannustaa pieniin arkisiin tekoihin

Syyskuun koskettava aikkarimainos rakentuu tuhansista kuvista, ihmisistä ja tarinoista

Alkon mainos voitti kesän aikkarimainoskisan – tarinallisessa mainoksessa askelmerkit osuvat kohdalleen

Planin mainos toteaa faktat kainostelematta ‒ "Juuri tällaista puhetta kuukautisista tarvitaan"

Sidewaysin mainos jättää tarkoituksella vähän arvailun varaan

Me Naisten kampanja juhlistaa epätäydellisyyttä

Lidl kertoi kuluttajille faktoja itsestään yhdeksän kuvan kampanjalla

Lidl kertoi kuluttajille faktoja itsestään yhdeksän kuvan kampanjalla

Ei tartte auttaa -kampanja puhkuu suomalaista asennetta

×

Haku: