Haku
page shape 1 page shape 2 page shape 3

Tiedotteet

Aikakausmedian ja yhteistyökumppaneiden tiedotteita.

Media-ala ja graafinen teollisuus tavoittelevat hiilineutraaliutta vuoteen 2030 mennessä Tutkimus: Aikakauslehtihetkessä rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta Tutkimus: Korona-aika lisäsi ammatti- ja järjestölehtien lukemista Aikakauslehtiviikko tavoitti yli 100 000 lukijaa Aikakauslehtiviikko lähestyy – yli 100 digilehteä avautuu kaikille Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajat K-Raudan ”Repäise” on Vuoden aikakauslehtimainos ja Vuoden aikakausmediakampanja Editkilpailun markkinoinnillisten sarjojen shortlistat on julkaistu Ehdokkaat Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajiksi Naistenlehdillä suurimmat someyleisöt Suomalaisten vahva enemmistö lukee sanomalehtiä päivittäin ja aikakauslehtiä kuukausittain Mihin sinä tarvitset journalismia? Uusi mediakasvatusmateriaali haastaa aikuiset pohtimaan suhdettaan mediaan Koneet käyntiin! Uusi mediakasvatusmateriaali varhaiskasvatukseen ja alakouluun Traficom: Tiedotusvälineiden koronatuki journalistisen sisällön edistämiseen on nyt haettavana KMT: Suomalaisista aikakausmedioista 57 tavoittaa yli 100 000 lukijaa printissä Aikakausmedia on nyt virallisesti Aikakausmedia ry Medialiitto: Median koronatuki jäi pieneksi – selkeät kriteerit tarpeen Journalistiliitto ja Medialiitto yhtä mieltä: Palkkatuki paras tapa turvata kriisiajan tiedonvälitys
Kaikki 2021 2020
Media-ala ja graafinen teollisuus tavoittelevat hiilineutraaliutta vuoteen 2030 mennessä

Media-ala ja graafinen teollisuus tavoittelevat hiilineutraaliutta vuoteen 2030 mennessä

Tutkimus: Aikakauslehtihetkessä rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta

Tutkimus: Aikakauslehtihetkessä rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta

Tutkimus: Korona-aika lisäsi ammatti- ja järjestölehtien lukemista

Tutkimus: Korona-aika lisäsi ammatti- ja järjestölehtien lukemista

Aikakauslehtiviikko tavoitti yli 100 000 lukijaa

Aikakauslehtiviikko tavoitti yli 100 000 lukijaa

Aikakauslehtiviikko lähestyy – yli 100 digilehteä avautuu kaikille

Aikakauslehtiviikko lähestyy – yli 100 digilehteä avautuu kaikille

Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajat

Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajat

K-Raudan ”Repäise” on Vuoden aikakauslehtimainos ja Vuoden aikakausmediakampanja

K-Raudan ”Repäise” on Vuoden aikakauslehtimainos ja Vuoden aikakausmediakampanja

Editkilpailun markkinoinnillisten sarjojen shortlistat on julkaistu

Editkilpailun markkinoinnillisten sarjojen shortlistat on julkaistu

Ehdokkaat Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajiksi

Ehdokkaat Editkilpailun 2020 toimituksellisten sarjojen voittajiksi

Naistenlehdillä suurimmat someyleisöt

Naistenlehdillä suurimmat someyleisöt

Suomalaisten vahva enemmistö lukee sanomalehtiä päivittäin ja aikakauslehtiä kuukausittain

Suomalaisten vahva enemmistö lukee sanomalehtiä päivittäin ja aikakauslehtiä kuukausittain

Mihin sinä tarvitset journalismia? Uusi mediakasvatusmateriaali haastaa aikuiset pohtimaan suhdettaan mediaan

Mihin sinä tarvitset journalismia? Uusi mediakasvatusmateriaali haastaa aikuiset pohtimaan suhdettaan mediaan

Koneet käyntiin! Uusi mediakasvatusmateriaali varhaiskasvatukseen ja alakouluun

Koneet käyntiin! Uusi mediakasvatusmateriaali varhaiskasvatukseen ja alakouluun

Traficom: Tiedotusvälineiden koronatuki journalistisen sisällön edistämiseen on nyt haettavana

KMT: Suomalaisista aikakausmedioista 57 tavoittaa yli 100 000 lukijaa printissä

KMT: Suomalaisista aikakausmedioista 57 tavoittaa yli 100 000 lukijaa printissä

Aikakausmedia on nyt virallisesti Aikakausmedia ry

Aikakausmedia on nyt virallisesti Aikakausmedia ry

Medialiitto: Median koronatuki jäi pieneksi – selkeät kriteerit tarpeen

Journalistiliitto ja Medialiitto yhtä mieltä: Palkkatuki paras tapa turvata kriisiajan tiedonvälitys

×

Haku: