Haku

Rakkaustarina luonnon kanssa toi Fazer Aidolle voiton Kuukauden aikkarimainoksissa

Kuukauden aikkarimainos -kisassa palkittiin maaliskuussa parhaana Fazer Aidon "Sillä luontokin meidät ruokkisi" -sarja, joka tuo kaurapohjaiset tuotteet - juomat, kastikket, ruokakermat - esiin herkullisella tavalla.

–  Koko sarja huokuu seesteisyyttä ja luonnon harmoniaa unohtamatta tietenkään sitä mielikuvitusta, jota ruuanlaitossa tarvitaan", perustelee maaliskuun kisan tuomarina toiminut Milttonin copywriter Lauri Leiwo.

– Tällaista vekkulia, mutta laadukasta mainontaa on ilo katsella.

Mainossarjan toteutti NORD DBB ja mediatoimisto oli Dagmar.

NORD DBB:n Art Director Jukka Hannulan mukaan kampanjan viesti on, että luonto huolehtii omistaan ja Fazer Aito -kauratuotteiden käyttäjä tekee hyvää myös luonnolle. Hän kuvaa kampanjaa rakkaustarinaksi luonnon kanssa.

–  Haluamme kutsua jokaisen suomalaisen kokeilemaan, miltä muutos todellisuudessa maistuu – ilman turhaa vastakkainasettelua.

Kärkikolmikkoon ylsi lisäksi RFSU Suomen liukuvoidemainos, joka poikkesi positiivisella tavalla tyypillisestä mainoskuvastosta.

Valtavirtaa ei myöskään edustanut pronssille yltänyt JT-Audion ja FinkTeamin kaiutinmainos "Luke, I'm your speaker", jonka veikeä oivallus nostaa nostaa hymyn hifistelijän huulille.

Katso kaikki voittajamainokset tekijöineen ja lue lisää Jukka Hannulan ajatuksia jutustamme.

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: