Haku

Voguen Jenna Rak kertoo Mediapäivässä yleisön sitouttamisesta ja verkkoliikenteen kasvattamisesta – osta liput nyt!

Media-ala on nopeassa ja jatkuvassa muutoksessa. Kuinka sopeutua tähän muutokseen? Mitkä ovat alan haasteet, mahdollisuudet ja tulevaisuuden suuntaviivat? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saadaan vastauksia Mediapäivässä 2024.

Mediapäivän keynote-puheenvuoron pitää Jenna Rak, joka on Voguen sosiaalisesta mediasta ja analytiikasta sekä yleisöjen kehittämisestä vastaava johtaja aikakausmediakustantaja Condé Nastilla. Hän johtaa maailmanlaajuista tiimiä, jonka vastuulla on kasvattaa kannattavaa verkkoliikennettä ja sitoutumista Voguen verkko- ja viestintäkanavissa Yhdysvaltojen ulkopuolella. Rak pitää Mediapäivässä keynote-puheen aiheesta Leading audience engagement and audience development.

Rak on työskennellyt Condé Nastin palveluksessa yhdeksän vuotta eri tehtävissä datan, strategian, kuluttajatulojen ja tuotteiden parissa. Tätä ennen hän toimi digitaalisen kasvun tehtävissä Facebookilla Torontossa ja Huffington Postissa New Yorkissa. 

Condé Nast on yksi Yhdysvaltojen merkittävimmistä aikakausmediakustantajista, jonka brändeihin kuuluvat muun muassa Vogue, Wired, The New Yorker ja Pitchfork.

Mediapäivän käytännönläheisissä työpajoissa keskustellaan ja kerätään näkemyksiä kustantamisen, journalismin ja jakelun tulevaisuudesta. Reuters-instituutin tutkimusjohtaja Richard Fletcher opastaa kustantajia valmistautumaan tulevaan, ja Jenna-Riia Oldenburgin vetämässä Mediapoolin skenaariotyöpajassa pohditaan, saadaanko painettu sanomalehti jaettua 2030-luvulla.

Luvassa on huippupuhujia, keskusteluja ja käytännön työpajoja, jotka avaavat uusia näkökulmia media-alan kehitykseen ja mahdollisuuksien edistämiseen. Mediapäivä on myös oiva tilaisuus verkostoitumiseen ja ajatustenvaihtoon, sillä tapahtuma kokoaa yhteen alan toimijat, vaikuttajat ja toimialasta kiinnostuneet.

Lue lisää Mediapäivän ohjelmasta tästä

Ilmoittaudu mukaan tarjoushinnalla 

Ilmoittautuminen on nyt auki ja liput ovat myynnissä keväisellä tarjoushinnalla! Jäsenhinnat koskevat Aikakausmedian, Graafisen Teollisuuden, Medialiiton, RadioMedian, Suomen Kustannusyhdistyksen ja Uutismedian liiton jäsenyrityksissä työskenteleviä.

Tarjoushinta jäsenille 400 € (norm. 440 €) + alv.
Tarjoushinta muille 450 (norm. 490 €) + alv.

Alennetut hinnat ovat voimassa 5.4. saakka.

Ilmoittaudu mukaan tästä 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: