Haku

Rengasmainoksen ei tarvitse aina olla numeroita ja tekniikkaa – Nokian Renkaiden tunnelmallinen mainos voitti huhtikuussa

Kuukauden aikkarimainos -kisassa voittajaksi äänestettiin huhtikuussa Nokian Renkaiden tunnelmallinen Elämäsi matkalla. Se sai 32 prosenttia annetuista 248 äänestä. Hopeasijasta käytiin tiukka taistelu Sanoma Median Tiede-lehti -mainossarjan (21 prosenttia äänistä) ja Ifolorin Sisusta kamerallasi -mainosten (myös 21 prosenttia äänistä) välillä.

Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää parasta mainosta Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä huhtikuussa ilmestyneestä toteutuksesta. Kolmen parhaan lisäksi shortlistalle pääsivät Froneri Ice Creamin Aino Mansikkapulla ja Tallink Siljan Löytöretkellä

Kultaa: Elämäsi matkalla

mainostaja: Nokian renkaat, Marketing Manager: Anu Moisio

mainostoimisto: TBWA/Helsinki 
Chief Creative Officer: Jyrki Poutanen
Creative Director: Erno Reinikainen 
Art Director: Niklas Malmlumd
Copywriter: Tuomas Perälä
Designer: Ville Rutanen
Account Director: Noora Murremäki

mediatoimisto: IUM, Head of Client Unit: Allis Iranto

julkaistu: Tuulilasissa

Hopeaa: Tiede-lehti

mainostaja: Sanoma Media Finland
Brändistrategi: Venla Männistö

mainostoimisto: Bob the Robot
Luova johtaja: Anu Igoni 
Asiakkuusjohtaja: Kaija Rossi 
Projektipäällikkö: Marko Juuti 
Copywriter: Helmi Korpinen 
AD: Tuukka Paikkari 
Graafikko: Tuomas Lahtinen

kuvaus: Koski Syväri / Tuukka Koski 

julkaistu:
ET-lehti, Gloria, Sport, Vauva

Pronssia: Sisusta kamerallasi

Mainostaja: Ifolor, Markkinointijohtaja: Tiina Eerola

Mainostoimisto: Mainostoimisto Rocky Advertising
AD: Jarkko Toijonen
AD-assistentti: Rocky Rinne
Copywriter: Teijo Hintikka
Projektijohtaja: Mikko Toivanen

Mediatoimisto: Mediatoimisto Voitto, Asiakkuuspäällikkö: Maija Sarpakunnas

Julkaistu: Avotakka, Glorian koti, Kodin kuvalehti, Kotivinkki, Koti & Keittiö, Me Naiset

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuosina 2016–2020 kilpailu järjestettiin yleisöäänestyksenä Markkinointi & Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: