Haku

Ifolorin advertoriaali vetosi äänestäjiin

Yleisöäänestyksen voitti huhtikuussa Ifolorin Valokuvilla sisustaminen, joka sai kolmanneksen annetuista 327 äänestä. Toiseksi tuli lähes yhtä hyvällä äänimäärällä Pauligin Jokaisella maalla on oma makunsa, joka sai 30 prosenttia äänistä. Kolmanneksi paras 19 prosentin ääniosuudella oli Sanoman Häneen iski Sanoma.

Lisäksi viiden parhaan shortlistalla olivat Alpha Beveragesin Kalastajan tarina ja Cellbesin #olemmecellbes.

Kultaa: 5 x valokuvilla sisustaminen

Mainostaja: Ifolor

Mediatoimisto: Mediatoimisto Voitto
Client Group Director: Sini Skott

Mainoksen suunnittelu: Ifolor
Marketing manager: Päivi Pietarinen

Mainoksen graafinen toteutus: ADANU
Graafinen suunnittelija: Anu Huotari-Viljanen

Julkaistu: Me Naiset

Hopeaa: Jokaisella maalla on oma makunsa

Mainostaja: Paulig
Mediatoimisto:  ToinenPHD
Mainostoimisto: Creative Agency 
Julkaistu: Tiede, useat naistenlehdet ja asumisen lehdet

Pronssia: Häneen iski Sanoma

Mainostaja: Sanoma Media Finland Oy 
Mainostoimisto: Folk Finland Oy
Julkaistu: Gloria, Me Naiset, Tiede

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: