Haku

Muutakin kuin peruskauraa – Aino-jäätelö oli maaliskuun ykkönen

Maaliskuun Kuukauden aikkarimainos -kisassa ylivoimaisesti parhaaksi äänestettiin Fronerin Aino-jäätelön mainos Välillä elämään tarvitaan muutakin kuin peruskauraa. Se sai lähes puolet (45%) äänistä.

Toiseksi 31 prosentin äänillä ylsi Instrun ja Nissenin Blurratut taideteokset ja kolmanneksi Planin Ei hymyilytä.

Viiden parhaan shortlistalla olivat myös Kiasman Ole hyvä ja K-Raudan Muita ihania.

Kultaa: Välillä elämään tarvitaan muutakin kuin peruskauraa

Mainostaja: Froneri Ice Cream 
Mediatoimisto: Mediacom 
Mainostoimisto: Mirum Agency
Julkaistu: Yhteishyvä

Hopeaa: Blurratut taideteokset

Mainostaja: Instru / Nissen 

Mediatoimisto: Dagmar 

Mainostoimisto: Miltton Creative
Luova johtaja: Erkko Mannila 
Art Director Fanni Perälä 
Copywriter Mikko Mäkelä 
Tuottaja Inka Kosonen 
Asiakasjohtaja Eija Anteroinen

Jälkituotanto: Orange Advertising

Julkaistu: Me Naiset, Eeva, Suomen Kuvalehti, Apu 

Pronssia: Ei hymyilytä

Mainostaja: Plan International Suomi 
Mediatoimisto: Dagmar
Mainostoimisto: hasan&partners
Julkaistu: Anna

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: