Haku

Syyskuun aikkarimainos on makea

Kouvolan lakritsin Tällaista lakritsin kuuluukin olla voitti syyskuun Kuukauden aikkarimainos -kisan. Ääniä kisassa annettiin yhteensä 503, joista lakua piti parhaimpana 44,7 %. Me Naisten ja Sanoma Media Finland Lifestylen Ylpeästi moninainen tuli toiseksi 20,7 % äänimäärällä. Kolmannesta sijasta onnittelemme Aurinkomatkoja mainoksella Maailma on sun. Se keräsi 15,5 % kaikista äänistä.  

Äänestyksessä kisasivat viiden parhaan shortlistalla myös Lidl Suomen Suosikkini ja Lasten ja nuorten säätiön #Readhour

Tällaista lakritsin kuuluukin olla

Mainostaja: Kouvolan lakritsi

Mediatoimisto: CGSD Nordic Oy  
AD: Emma Happonen 
CSM: Lassi Mäki-Valkama 
Mainostoimisto: Avidly Oyj 
AD: Esa Hämäläinen 
Copywriter: Elina Jussila 
Account Manager: Elina Wiehn-Viren 
Strategist & Team Lead: Mikko Nisula 
Kuva: Ville-Akseli Juurikkala   

Julkaistu: Apu  

Ylpeästi Moninainen

Mainostaja: Me Naiset / Sanoma Media Finland Lifestyle 
Niina Aaltio, Brand Strategist 

Mainostoimisto: Bob the Robot 
Tuukka Paikkari, Creative 
Jussi Pekkala, Creative 
Anu Igoni, Creative Director 
Kaija Rossi, Head of Client Group 
Niklas Nordling, Producer 
Petra Yli-Hemminki, Account Manager 
Anttu Brück, Graphic Designer 
Veikko Kähkönen, Photographer 
Kasimir Häiväoja, Post production 
Emma Eskola, Producer 

Julkaistu: Kodin Kuvalehti, Me Naiset 

Maailma on sun 

Mainostaja: Aurinkomatkat 
Piritta Koivisto, Head of Brand, Marketing and Product Development, Aurinkomatkat Brand & Marketing Communications & Loyalty 
Milla Väänänen , Manager, Marketing & Product Development, Aurinkomatkat Brand, Marketing and Customer Loyalty 

Mediatoimisto: Dagmar Oy 
Johanna Pekari, Strategist 
Heidi Pukkila, Print Planner 
Mainostoimisto: N2Marketing 
Jon Gustavson, Art Director  
Netti Genberg, Copywriter  
Oskari Liimatainen, asiakkuusjohtaja  
Minna Mikkola, graafinen suunnittelija  
Roosa Rudkiewicz, projektijohtaja 

Julkaistu: Meidän Perhe, Vauva 

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: