Haku

Tunnetko muovipussi-, tupakka- ja tölkkikalan? Pidä Saaristo Siistinä ry:n mainos oli toukokuun paras

Pidä Saaristo Siistinä ry:n mainos Suomen Roskakalat vei voiton toukokuun Kuukauden aikkarimainos -kisassa 29,8 prosentin ääniosuudella. Hopeasijalle yleisö äänesti Markkinointi&Mainonnan verkkosivuilla Saurumin Lumoava Lume -korumainoksen 28,9 prosentin ääniosuudella ja kolmanneksi Ingmanin Jättis Unicornin, joka keräsi 24,3 prosenttia äänistä. Kaikkiaan ääniä annettiin 456 kappaletta.

Lisäksi viiden parhaan shortlistalla olivat Autoliiton Liikuttaako tämä sinua? ja Hartwallin Happy Joe Apple Parade.

Kultaa: Suomen Roskakalat

Mainostaja: Pidä Saaristo Siistinä ry
Tiedottajat: Ida Sandberg, Veera Säilä, Nora Forsman

Mainostoimisto: Tmi Kuisma Väänänen
AD: Kuisma Väänänen
Copywriter: Akseli Kouvo

Julkaistu: Mainostaja, Ympäristö ja Terveys

Hopeaa: Lumoava Lume

Mainostaja: Saurum Oy
Markkinointipäällikkö Titta Kuokkanen

Mediatoimisto: Mediatoimisto Voitto
Senior Client Group Director: Raisa Summanen
Suunnittelija: Mika Tuppurainen

Mainoksen suunnittelu: Saurumin markkinointitiimi
Lumoava-AD: Jenniina Vaara

Julkaistu: Gloria

Pronssia: Jättis Unicorn – Tarjoiluehdotus

Mainostaja: Unilever
Markkinointipäällikkö: Juho Mikkonen

Mediatoimisto: Mindshare Finland
Asiakkuuspäällikkö: Tiina Virtanen
Suunnittelijat: Pirjo Hartikainen, Eeva Nevasalo, Valtteri Lahtinen

Mainostoimisto: NORD DDB Helsinki
Associate Creative Director / Art Director: Kalle Wallin
Copywriter/ Luova suunnittelija: Minttu Aarniovuori
Graafinen suunnittelija: Jukka Hannula
Projektijohtaja: Elina Hämäläinen

Julkaistu: Cosmopolitan, Demi

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: