Haku

Huhtikuu on omistettu työkaluille!

Huhtikuun Kuukauden aikkarimainos -kisan äänestyksen perusteella nikkarointi kuuluu kevääseen. Yleisöäänistä selvän enemmistön, 41,6 %, sai nimittäin K-Raudan Työvälineet-sarja. Mehiläinen Työelämäpalvelun Mieliteko tuli tiukassa kisassa toiseksi 21 % äänisaaliilla, kun kolmanneksi tullut Suomen Yrittäjien #autapientä jäi vain puolen prosentin päähän hopeasta. Onnea voittajille!

Huhtikuun äänestyksessä mukana olivat myös Saurumin Let Magic into Your Life ja Iltalehden Aina läsnä -mainokset.

Työvälineet

Mainostaja: K-Rauta

Mainostoimisto: Miltton Creative 
Tuomas Tofferi, AD 
Lauri Leiwo, Copy 
Julius Kontiola, Strategi 
Tanja Ijäs, Projektijohto 

Mediatoimisto: Toinen PHD 
Mikko Junttila, Strategist 
Kaisu Koivisto, Digital Client Manager 
Nea Raaska, Media planner 

Julkaistu: Erä, Meidän Talo, Tekniikan Maailma, TM Rakennusmaalima, Tuulilasi 

Mieliteko

Mainostaja: Mehiläinen Työelämäpalvelut 
Reetta Rautkivi ,Markkinointipäällikkö 
Andréa Alvarez-Tarjasalo, Johtaja, asiakkuudet & B2B markkinointi 

Mainostoimisto Avidly Oy 
Vilma Kärkkäinen asiakkuusjohtaja 
Janne Vahvaselkä copywriter 
Hannu Nieminen AD 
Minna Lavinkoski, projektipäällikkö 

Mediatoimisto: Dagmar  
Camilla Silvennoinen asiakkuusjohtaja 
Ulla-Maija Mäkinen mediasuunnittelija  

Julkaistu: Kodin KuvalehtiMeNaiset

#autapientä

Mainostaja: Suomen Yrittäjät
Taru Jussila, Viestintäjohtaja 
Lotta Tammelin, Markkinoinnin asiantuntija 
Nuppu Vehmasaho, Graafinen suunnittelija 

Julkaistu: Kodin KuvalehtiTalouselämä, Anna, Seura, Suomen Kuvalehti, MeNaiset, Tiede, Katso, Seiska, Kuntalehti ja Kuntatekniikka

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: